Kopernik pod wpływem czytania

W dniach 2-30 listopada br. odbędzie się trzecia edycja projektu „Upoluj swoją książkę”, dzięki któremu uczniowie szkół średnich na terenie całego kraju będą mogli za darmo przeczytać 12 bestsellerowych e-booków i audiobooków.

Nasza biblioteka również przystąpiła do akcji. W ramach projektu na terenie szkoły dostępne są żółte plakaty z okładkami 12 książek i kodem QR. W akcję zaangażowani są ambasadorzy czytelnictwa: Stańko Daria 3B, Janiga Karol 2F, Serafin Wiktoria 3B, Makowski Hubert 3C, Cackowska Julia 3B, których poznacie po charakterystycznych koszulkach. dzięki temu staną się „mobilną wypożyczalnią książek” dla swoich koleżanek i kolegów. 

Akcja jest organizowana z inicjatywy Instytutu Książki wraz z Krakowskim Biurem Festiwalowym oraz platformą e-bookową Woblink.com.

Projekt „Upoluj swoją książkę” oprócz wykorzystania nowych technologii w promocji czytelnictwa ma na celu popularyzację różnych form książki elektronicznej, kreowanie mody na czytanie wśród młodzieży przez wykorzystanie narzędzi, kanałów komunikacji i języka bliskich nastolatkom oraz ukazanie czytelnictwa jako atrakcyjnej formy spędzania wolnego czasu.

 Lista dostępnych książek:

1. Remigiusz Mróz „Listy zza grobu” (Wydawnictwo Filia)
2. Magdalena Witkiewicz „Jeszcze się kiedyś spotkamy” (Wydawnictwo Filia)
3. Holly Black „Okrutny książę” (Wydawnictwo Jaguar)
4. Paulina Łopatniuk „Patolodzy” (Wydawnictwo Poznańskie)
5. Marek Krajewski „Dziewczyna o czterech palcach” (Wydawnictwo Znak)
6. Tomek Michniewicz „Chrobot. Życie najzwyklejszych ludzi świata” (Wydawnictwo Otwarte)
7. Jakub Małecki „Nikt nie idzie” (Wydawnictwo SQN)
8. Wojciech Tochman „Pianie kogutów, płacz psów” (Wydawnictwo Literackie)
9. Robert Małecki „Skaza” (Wydawnictwo Czwarta Strona)
10. Wojciech Drewniak „Historia bez cenzury 4” (Wydawnictwo Znak)
11. Jeff Haden „Mit motywacji” (Wydawnictwo Marginesy)
12. Wiesław Myśliwski „Ucho igielne” (Wydawnictwo Znak)

Zapraszamy do wzięcia udziału  w projekcie i życzymy miłej lektury.

Zdjęcia

Brak możliwości komentowania.