Klasy akademickie w Warszawie

W dniach 19-21 kwietnia klasy akademickie 1g i 3g wraz z opiekunami przebywały na wycieczce w Warszawie. Oto krótka (foto)relacja z tego wyjazdu.
„Wycieczka rozpoczęła się 19 kwietnia około godziny 4:30 wyjazdem z Jarosławia. Po około 5 godzinach dotarliśmy do Warszawy i udaliśmy się do Szkoły Głównej Handlowej, gdzie zwiedzaliśmy uczelnię i uczestniczyliśmy w spotkaniach z jej pracownikami. Następnie udaliśmy się do Centrum Nauki Kopernik, gdzie przez zabawę odkrywaliśmy fascynujący świat nauki i przyrody. Około 18:00 skierowaliśmy się do miejscowości Bramki, gdzie znajdował się nasz hotel. Drugi dzień naszej wycieczki rozpoczęliśmy od wizyty w Pałacu w Wilanowie, w następnej kolejności odwiedziliśmy Złote Tarasy. Kolejnym punktem w planie wycieczki było zwiedzanie Muzeum Powstania Warszawskiego, a następnie Cmentarza Wojskowego na Powązkach, gdzie między innymi zobaczyliśmy tablicę upamiętniającą wybitnego absolwenta naszej szkoły Kazimierza Michalskiego. Trzeci i zarazem ostatni dzień naszej wycieczki rozpoczęliśmy od zwiedzania Zamku Królewskiego w Warszawie. Podczas spaceru z przewodnikiem po Starym Mieście i Krakowskim Przedmieściu ujrzeliśmy Pałac Prezydencki, zwiedziliśmy Plac marsz. Józefa Piłsudskiego i odwiedziliśmy Grób Nieznanego Żołnierza. Naszą podróż zakończyliśmy w Łazienkach Królewskich i około godziny 17 rozpoczęliśmy drogę powrotną do Jarosławia”.