Dwernik Kamień zdobyty!

16 października 2017 roku ruszyliśmy ze Szkolnym Kołem Turystyczno-Krajoznawczym na pierwszy w tym roku szkolny wyjazd. Celem naszej wyprawy był szczyt Dwernik Kamień (1004 m n.p.m). Pogoda dopisała idealnie, toteż Bieszczady uraczyły nas niesamowitymi widokami. Naszą wędrówkę rozpoczęliśmy w miejscowości Zatwarnica, skąd ruszyliśmy ścieżką dydaktyczną w kierunku wodospadu Szepit na Hylatym. Naszym następnym punktem była Magura (887 m n.p.m), a z niej bezpośrednio udaliśmy się na Dwernik Kamień. Po odpoczynku i nacieszeniu oczu widokiem złotych, jesiennych Bieszczadów nadszedł czas na zejście. Zeszliśmy do miejscowości Nasiczne, znajdowało się tam bardzo klimatyczne miejsce położone nad potokiem Nasiczniańskim. Zwieńczeniem całej wyprawy było ognisko, na którym oczywiście nie mogło zabraknąć pieczenia kiełbasy i wspólnego śpiewania przy akompaniamencie gitary. Chcąc, nie chcąc, w końcu trzeba było opuścić piękne tereny Bieszczadów i ruszyć w drogę powrotną. Kiedy dotarliśmy z powrotem do Jarosławia każdy był zmęczony i jedyne o czym marzył to cieplutkie łóżko. Mimo wyczerpania uśmiechy wciąż zdobiły nasze twarze, będąc jednocześnie dowodem na to, że z niecierpliwością wyczekujemy następnego wyjazdu. Kolejna wyprawa już w grudniu, naszym celem będą kolejne, tym razem dwa szczyty do „Korony Bieszczadów”- Jasło oraz Smerek. Serdecznie zapraszamy!